2:a advent


Välkommen andra advent!

Sitter just nu framför brasan med en latte och småkillarna kollar på julkalendern medans F ligger och drar sig i sängen efter herrmiddagen han var på igår.

Idag är det fortsatt uppackande som gäller men framför allt bärande av lådor ner till garaget... Jag har i alla fall 15 lådor som ska ner och en massa sopor...

I eftermiddag är det kalas som gäller för hela familjen och sedan tillbaks till kaosen...

Igår efter frukost skickade jag iväg F med barnen på museum så att jag fick vara ifred och packa upp. Jag hann med en hel del och städade i ordning en massa och plockade ihop allt skräp!

När killarna kom hem blev det pannkakor innan det var dax för F att sticka iväg på sin middag i Danderyd. Resten av kvällen ägnades åt att packa upp lådor för mig... Dessutom blev de klara med badrummet igår så jag fixade i ordning det med!

Nu väntar vi bara på att tv-rummet på nedervåningen och tvättstugan samt F´s walkin-closet ska bli klara så att vi kan sätta upp alla hyllor, klädstänger och möblera. Innan dess blir det svårt att packa upp resten av lådorna och få ordning på allt.

Orkar/hinner inte ta bilder på allt nu men lovar att lägga upp både före och efter bilder när vi kommit i ordning lite bättre!

Has en mysig andra advent!
Pinkmommey♥



Spännande julkalender i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0