Barnrum

Igår när jag kom hem så tog jag direkt tag i barnens rum - stackarna har inte haft en pinal att leka med på en vecka och ingen dvd heller... de har klättrat på väggarna och det har inte varit roligt för oss föräldrar heller...

Dessutom vill jag ju att denna flytt skall vara possitiv för dem så nu är alla leksaker uppplockade och fint ställda i hyllorna och alla nya korgar står på plats. Dessutom finns det massa plats över för nya leksaker, vilket är perfekt då det är jul snart!

Böcker, spel, pussel, filmer och annat har fått flytta in i barnens egna tv-rum i stället men tyvärr har hyllan inte kommit ännu så de får ligga kvar i flyttkartongerna ett tag till...

I helgen skall jag även åka till vårt lager som vi hyr och där har vi ännu ett par flyttlådor med leksaker som killarna inte sett sedan visningen i augusi och som de längtar efter så!!

När jag får tid så skall jag även göra rummen lite extra fina med vimplar, tapeter, wallies, överkast, myskuddar, tavlor och hissgardiner :) Allt är inköpt men det finns inte så mycket tid över som jag behöver...

Då rummen inte är klara än finns det heller inga bilder men när jag får tid och ork så kommer det komma en bildkavalkad på hela huset - jag lovar!

Pinkmommey♥

 

 
Vimplar skall hänga som en bård i lilla F´s rum.

Tyg med elefanter från Svenskt tenn till hissgardiner :)


Tapet från Midbec som T skall ha.

Kuddar till barnsängarna från Gant!


Fina färgglada tavlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0