Sinnesro

Jag mår bra, jag är glad, jag är lugn - det är verkligen härligt att känna så! Dock är jag lite rädd att det skall komma ett bakslag men försöker njuta av stunden i alla fall.

Jag vaknar först av alla i familjen på morgonen och går runt i lilla huset och tänder smålampor och plockar i ordning lite. Sedan tar jag mig en dusch i lugn och ro och efter det väcker jag resten av familjen lagom till julkalendern. När mina tre killar sen äter frukost går jag ner till bussen som ligger ett par hundra meter hemmifrån.

På vägen till bussen är det så vackert att jag nästan måste stanna upp och bara njuta! Det är alldeles tyst, massor av nysnö varje morgon, stora snöflingor som faller sakta från himlen, det gnistrar överallt och i alla ljus är det stjärnor och advensljusstakar. Här och där kan man skymta en nyklädd gran och alla sekelskiftesvillor är så vackra att jag vet inte vilken jag skulle välja om jag fick!

Sedan kommer jag till mitt jobb och träffar alla underbara kollegor och har en riktigt bra dag! (Blev precis avbruten av en av dem som kom och hämtade en julklapp här som han gladeligen delade med mig och nu är han och gör en kaffe till mig:)  )

Tack vem du nu är för att jag fick ett ett så fint 2010!
Pinkmommey♥


Min fina familj!


Kommentarer
Postat av: Elin

GUMMAN! :) Vilket fint inlägg! Är inte dagar som dessa de bästa?

2010-12-22 @ 14:30:46
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0