medicinlåda

Har länge varit på jakt efter ett fint medicinskåp eller liknande och hittade nu en fin box hos Mio för bara 299:-! Perfekt också att den defacto inte sitter fast i väggen så att man kan flytta med sig den till tex sängen om man är sjuk!

Först ville jag ha en klassisk röd med ett vitt kors på men det fick bli en i zink då det passar så mycket bättre i badrummet och tvättstugan mm där den ska stå ;)

Snart så är det dax att bege sig hem till mitt fina hus igen! Jag kan aldrig bara gå rakt in utan måste ta mig ett litet varv i trädgården och bara njuta av att äntligen vara på plats♥

Pinkmommey♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! Jag har sett nåt likande hos www.butikstylish.se.

2010-12-10 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0