39 graders feber och vinterkräksjukan :(

Fick ställa in min viktiga intervju idag igen då det är min tur att få vinterkräksjukan nu... Att jag sen dessutom varit ensam med mina sjuka pojkar idag säger väll allt...

Som tur var kom F precis hem och det var en JÄKLA tur det! Han hade nämligen varit ute och fotat ett hus för jobbets räkning och gått igenom isen! Han kom hem här i bara kallsonger... Tack gud för att allt gick bra!

Dock undrar jag varför vi ALDRIG ska få en enda lätt dag någonsin?? Det är alltid något för oss... Det har i och för sig börjat vända men i alla fall!

Ja, ja, jag orkar tyvärr inte skriva mer utan ska försöka vila lite nu istället :)

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0