Fotboll, sång och simning

Idag var jag ju och träffade söta L och hennes lilla dotter på Foam som hade byggt om så snyggt!

Efter hann jag med både att lämna åter lite kläder i Fältan, handla mat på Sabis och hämta ut ett paket på Poten.

När jag kom hem så hann jag inte mer än att packa upp maten innan det var dax att hämta barnen på dagis. Efter lite mellanmål och vila framför tv´n så bar det av till Bosön och T´s första fotbollstävling :)

Vi skrev in oss och T fick en en fin t-shirt som han fick ta på sig med sitt namn på :) Vi föräldrar och syskon fick vänta utanför men jag kunde tjuvkika lite genom glasdörren och han var så orädd och duktig! Dessutom upförde han sig mycket väl till skillnad från en del andra barn... De satt inte still när de skulle, pratade när det skulle vara tyst och puttade på andra barn :(

När det sen var slut kom T utspringandes och var eld och lågor och berättade allt han lärt sig, visade oss sina tricks och var sååå stolt!! Han sa att det var bättre än dagis ;)

En del andra barn kom dock utgråtandes så det kändes så skönt att det gick bra för honom! Detta kommer nog göra honom både glad och få honom att få ett bättre självförtroende.

På torsdag börjar dessutom Buskul igen och sedan funderar vi på om vi också ska köra på lite simskola/simlek ivår?!

När vi kom hem fick han bestämma middag och det blev falukorv och makaroner med glass och strössel till efterrätt.

Nu ligger vi hela familjen och kollar på Madagaskar " och snart är det sängdax för barnen. Själv ska jag välja kläder, skriva ut viktiga pappaer och fixa annat inför intervjun på Nordic kapital imorgon.

Ha en härlig kväll!
Pinkmommey♥


En stolt kille på väg till sin första fotbollsträning!
 

Han ville visa sin nya väska där han har sin vattenflaska mm ;)


Hela gruppen samlad innan träningen drar igång - T är lintotten till höger i vit t-shirt :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumsan :) Vad söt han e i sina fotbollskläder :) Å Fred var sååå himla gooo igår och satt i mitt knä & fikade - mys :) Jätte kul å träffa er alla igår. Och stort lycka till på intervjun imorn. jag håller tummarna.

Massa kramar Lillal

2010-02-08 @ 22:12:11
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0