Kul att se fram emot

Jag fattar inte att alla klagar på att det är januari, februari, mycket snö, kallt osv... Fasicken så mycket hellre ett vackert vitt vinterlandskap som man kan åka skidor, skriskor och pulka i än ett nollgradigt slaskväder.

Dessutom var det ju alldeles nyss jul, nyår och jullov och snart är det ju vår så vad finns det att klaga på?! Nä, sätt på er rätt kläder eller gör som jag gör när jag ibland - stanna inne och kolla på en bra film istället tilsammans med en kopp te och lite nybakta muffins :)

Just nu har jag i alla fall massa kul saker att se fram emot och då känns livet med ens så mycket lättare!

* På fredag ska vi på middag till våra fina vänner H och F som jag inte träffat på länge.

* På lördag är det dop, middag och fest för en av mina bästa vänners lilla tjej :)

* På lördag ska vi på födelsedagsbrunch på Hasselbacken!

* På alla hjärtans dag har barnen barnvakt och jag och F ska ut och äta en lyxig och god middag ♥

* Om två helger ska jag på 30-årsfest till härliga L!

* I vår (om vi får ledigt mm) ska vi äntligen ner till huset i Frankrike igen :)

* Vårt nya helgnöje kommer nu vara att leta efter fina hus ;)

* Alla mina killar fyller år i vår och vi ska ha roliga kalas!

* En av mina bästa kompisar ska gifta sig och då blir det superhärligt bröllop och framförallt MÖHIPPA!!

* Flera av våra vänner ska få små bebbar och då kommer de att kunna umgås med oss på ett helt annat sätt än de gjort innan och vi längtar!

Å, så kul det ska bli :)

//Pinkmommey♥


Pinkmommey på party i vår ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vad mkt skoj ni har att se fram emot :) Det är bra att vara så positiv som du :) man mår så himla mkt bättre då :) Kul att F fått jobb åxå :) Ser fram emot sönd, då ses vi ju och sen igen om 2v .) Sen är det vår tur o bjuda hem på midda i mars e nåt...jobbar ju alla helger nu fram till 20e.... Kramar

2010-02-01 @ 14:36:47
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0