Rätt klädd

Häromdagen var jag och köpte lite kläder som jag kan ha på intervjuerna jag blir kallad på. Jag köpte även ett par gråa kostymbyxor men de har jag lämnat åter idag och ett par varta strechjeans men de har jag på mig nu så jag orkar inte ta kort...

Ha det fint!
Pinkmommey♥


Den ser verkligen inte mycket ut för världen på galgen men den är fin i verkligheten! Den är av ljusrosa siden i toppen, delad med ett "skärp" av resor och är matt siden i kjolen. Den är desstom tight i livet men alldeles bullig i kjolen - lite som en ballongkjol p.g.a draperingarna. 399:- H&M.


Närbild på drapering.


Blus som är mycket smickrande för kroppen. Jag har en likadan fast beige sen förra våren. Dock måste man ha ett linne under. Tror denna kommer ta fram min ögonfärg bra :) 149:- H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0