Frukost och shopping

Idag har jag haft en jättemysig dag som började med en frukost med mina fina tjejkompisar C och D! C är höggravid med barn nummer 3 (!) och har bf om ca 2 veckor så hon kan ju föda när som helst - spännande!

Efter frukosten så tog jag en vända på stan och lämnade åter lite reaköp, bytte julklappar, köpte massa snygga saker, lite barnkläder och några måsten.

Hann precis till dagishämtningenoch gick hem med mina två små änglar och började med fredagsmyset direkt :) Godis, film och lek tills pappa kom hem och när han kom så blev det smarrig middag från Sabai song!!

Nu är barnen nattade och jag kollar på härliga Let´s dance och är riktigt impad över de manliga deltagarna faktiskt - hittills vill säga...

Ha en skön fredagskväll!
Pinkmommey♥


Äntligen hittade jag ett par boots/kängor som jag gillar och som sitter helt ok och det på H&M för det fasila priset av 399:- !!


Snygg detalj med dragkjedjorna där bak!


Snygg t-shirt som man slipper tänka på degmagen i... Ser dock mycket tråkigare ut på galjen än i på... H&M 199:-


Igen - det är detaljerna som gör det!


En kjol från H&M som jag såg redan i höstas o ville ha. Lite 80-tal, Dallas så där och den kostade bara 100:- på rean!!


Krispigt siden i krockoprint i knallila! Kjolen är lite ballongformad och man har den ganska högt i midjan. Vem vet, den kanske redan åker på imorgon till middagen med de nya skorna och ett enkelt svart linne?


Härlig klänning som kommer bli perfekt på ett bröllop eller fest i sommar! Gina Tricot 49:- !!!! på rean! Igen - den sitter mycket bättre på än den ser ut på galjen.


Igen, detalj! Chiffon, siden och leopard!


T behöver massa jeans just nu - dels har han vuxit en massa och dels är det hål på ALLA knän... Lite kallt just nu att gå runt med håliga byxor! Dessa tycker jag är lite fulsnygga och blir coola på en liten kille! 199:- på H&M.


Mycket nöjd med att H&M säljer enkla chinos till små killar äntligen!! Hittar inte sånna nån stans, konstigt! Både bra till lite finare tillfällen och enkelt till vardags och superpris också - 99:-!


Några måsten - Browfix och concealer. Häromdagen blev det ny maskara från Lancome också och till fölsis fick jag nytt puder från Clinique och rouge från Gurlain från mamma så nu är jag helkittad ;)


Kommentarer
Postat av: Vivianne

WOW!!! Den lila kjolen är ju helst fantastiskt! Precis vad jag är ute efter till en fest jag ska på i nästa vecka... Hoppas jag oxå hittar en sån, hade helst missat den!

Trevlig helg!

2010-01-08 @ 22:14:32
URL: http://viviannesvarld.blogspot.com
Postat av: Vivianne

...hihi, vilka stavfel det blev i min förra kommentar, sorry för det... jag sitter å skriver med en sovande bebis i famnen :-) -Helt fantastisk är kjolen i alla fall!

2010-01-08 @ 22:16:42
URL: http://viviannesvarld.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

Vivianne: Visst är den härlig :) När jag såg den i somras så fanns den även i ceriserosa.



Vet inte om du bor i Stockholm men annar fanns den på H&M Hamngatan på mellanplanet - där man kommer in, precis utanför provrummet.



Stavfelen gör mig absolut inget, jag stavar också fel jämt p.g.a att jag slarvar... Har en liten kille i famnen som du, klappar en katt samtidigt som jag skriver eller skriver för fort bara och glömmer att kolla. I början klagade nån på det här men sån är min blogg - inte så allvarlig och bara på skoj :)



Trevlig helg du med!



Mvh Pinkmommey

2010-01-08 @ 22:35:29
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0