Hemmadag

Idag skulle jag egentligen på Nk´s rea men jag har bara för mycket som måste göras hemma så det blev till att stanna hemma idag!

Dock ligger jag fortfarande i sängen så jag har inte kommit så långt än men jag har tittat igenom alla favvobloggar och bloggat och nästa steg är en dusch och om jag orkar slinga mig...

Sen ska jag ta tag i julgrejerna, måste ner med dem i källaren igen! Tror inte att jag hinner allt idag men jag får fortsätta imorgon då.

Nej nu måste jag fotsätta här!! Bloggar om de där bilderna från katologerna senare om jag hinner! Såg förresten på H&M´s hemsida att de redan släppt en del av "Trädgårdskollektionen" men att allt redan var slut... Dock gör det inget för de grejerna var fula som stryk, hi, hi.

Hej svejs!
Pinkmommey♥


Lilla Mini igår när han var superhjälte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0