Inredning och mode = en vinnande kombination?

Stoldynorna på våra matstolar ser för jäkliga ut och det är verkligen dags att klä om dem! Jag har funderat ett tag nu på vilket tyg jag ska välja... Det ska helst vara billigt då barnen även sitter på dem och de blir skitiga snabbt (hade jag en matsal där man bara sitter vid "festligare" tillfällen så hade det lätt blivit något snyggt tyg från tex Svenskt Tenn eller Designers Guild). De ska även vara snygga men också mönstrade (pga alla fläckar som de snabbt får).

Så kom jag på det!! Min sambo har en herrans massa skjortor - sist jag räknade dem var det i alla vall minst 70 stycken - och han använder verkligen inte alla... Dessutom gillar han att köpa nya och länger en hel del så nu ska jag istället klä om stolarna i olika skjorttyg! Tror att det kan bli nyggt :)

Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

fasen vad smart!! och kreativt!!

2010-01-19 @ 18:15:48
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack snälla du! Jag snodde faktiskt en del av idén från en inredningstidning som skrev om Boomerang som gjort en pall med gamla slipsar :)

2010-01-20 @ 15:21:00
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0