Intervjuer

Har precis kommit hem från en intervju med ett företag på Söder. Det kändes bra men man vet ju likom aldrig... Det är så svårt med alla svar då man inte vill låta för positiv, för negativ, för ivrig att få jobbet, för nonchig, inte vara en slarver men inte vara för stiff osv, osv, osv...

Jag var även på en intervju i förra veckan för en advokatfirma nere vid Norrmalmstorg. Det kändes också bra men var en helt annan form på intervjun då det var via en rekryteringsfirma.

Vi får se hur det går. Om jag hinner ska jag söka lite fler jobb idag.

Annars så är jag bara hemma med lilla T som är sjuk och ikväll kommer min lillebror och hans flickvän på lite vin och ost då det var så länge sedan vi träffades och de ska ut på en längre resa.

Nu ska jag som vanligt ta tag i lite städning så vi "hörs" lite senre.
Pinkmommey♥


Har ännu en gång bytt ut bilden i ramen ovanför sängen... Nu fick det bli barnens fina dagifoto :) Dessutom köpte jag ny sängkappa igår som kommer bli fin! Hade köpt hissgardiner också men de blev inge bra alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0