Jag lever...

...jag är inte död. Jag har bara inte haft en minut över till bloggen de enaste dagarna men nu kommer det bli bättre!

Jag kommer skriva en hel del men ganska korta inlägg om senaste dagarna framöver men vill i och med detta inlägg bara säga att jag finns.

Jag är hemma med T som är sjuk och jag var hela förra veckan hemma med lilla F som då var sjuk...

Dock är det sååå mycket enklare att vara hemma med en 4,5-åring än en 1,5-åring!! Jag har redan hunnit med att söka jobb, kontakta massa referenser, ringa a-kassan, gå igenom pappar, laga lunch, haft maskeradkalas med T och katten, byggt lego och lagt tågbana samt hängt tvätt och bokat klipptid till hela familjen!

Nu ska jag snart krypa ner i badet medans T tittar på en film innan det är dags att hämta lilla F på dagis.

F jobbar som en tok men mer om det sedan ;)

Ha en fin dag!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0