Mitt nya liv, del 5...

Igår började jag mitt nya liv för femtielfte gången och denna gång bara måste jag klara det!!

Efter invägning på mitt Wii så kan jag väll säga att det var en jävla tur att jag tog tag i detta! Jag hade gått upp två kilo sedan min sita invägning vilket redan då var en katastrof!

Jag har funderat fram och tillbaks på om jag ska välja gamla hederliga Viktväktarna, Gi (som i och för sig inte funkat på mig förut), bara äta sunt och röra på mig (visst...) eller typ Nutrilette.

Efter att ha prövat på "äta sunt" dieten i ett par dagar förra veckan så insåg jag att det var omöjligt med en inte alltför stöttande sambo och två små gottegrisar till knoddar...

SÅ nu är det alltså Nutrilette/Naturdiet som gäller IGEN... Även om det kanske är svårt att inte få äta något annat så blir det också det lättaste då man helt slipper tänka utan bara behöver ha kylen full med smoothies och barer :)

Dessutom äter jag extra vitaminer och kromtabletter.

Förra gången jag provade denna diet så fungerade detta utmärkt men jag började äta helt som vanligt efterråt och det var ju helt fel!!

Så jag vet inte alls hur det kommer gå denna gång eller om jag kommer klara det men jag har i alla fall en plan som jag ska försöka hålla.

Bara smoothie och bars alla måltider i minst en vecka, gärna två och sedan lägga till en måltid i minst en vecka men helst två. Därefter gå över till Viktväktarna så magen och kroppen sakta får vänja sig vid mat igen så att jag inte gåt upp allt med en gång. Det är alla fall så långt jag planerat och vi får se hur långt jag kommer...

Nu lunch (smoothie)!
Pinkmommey♥

p.s Dessutom blir det nytt träningskort på måndag ;)




En av mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till :) Fast du är absolut INTE tjock gumman. OM du vill får du gärna hänga med på mina spinning pass nån gång. Jag kör kl 17.00 på SATS medborgarplatsen 45 min. Även om man hatar spinning så är det värt att testa, det är rätt kul när man kommer igång....;) Massa kramar

2010-01-19 @ 12:58:50
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack öta Lina! Jag tänkte på det där med din spinning häromdagen och tänkte på att jag kommer att fråga dig då och då senare när jag hunnit träna ett tag, köper ju kort på måndag, så att jag hinner få upp mitt flås:)

Kram!

2010-01-19 @ 15:01:10
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Lina

Ska du köpa kort på SATS? El nåt annat gym? Kolla erbjudanden, så kanske du slipper inskrivn avgiften osv. Du får mer än gärna hänga me på spinningen, bara kul .) Kostar inget, så du behöver inte ha kort på sats...kan ta me dig som gäst bara ;) kramar

2010-01-19 @ 22:14:18
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Om jag hade haft pengarna så skulle jag köpt ett kort på SATS då det ligger närmast och det är ju alltid skönt så man inte kan skylla på nått ;) Men nu får det tyvärr bli det billigaste alternativet - Friskis :) Men jag spinnar gärna hos dig både en och två ggr om jag får men om några veckor ;)

2010-01-20 @ 16:26:05
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0