Spänd väntan!

Åh, nu ligger min bästa väninna inne och föder sin tredje dotter!

Vi pratade igår och hon berättade att hon var hemma och vilade och åt pasta för imorgon klockan 8.00 skulle hon föda sin dotter :) Hon ska bli igångsatt pga olika omständigheter och då är det ju så spännade/kul/galet att man vet när man ska få träffa sin lilla bebis!

Det är tredje gången för henne så hon vet ju vad hon gör och hon har precis som mig haft två ganska lätta och bra förlosningar innan. Alltså är jag inte orolig alls men jag håller ändå alla tummar och tår för att det ska gå så smidigt och bra som möjligt!

Oj, nu fick jag precis ett mess att hon fått någon slags ballong insatt och att allt kommer komma igång nu!! Spännande!

Jag längtar efter den lilla! Jag älskar barn och framför allt bebisar! Sen är det ju extra kul när det är ens vänner om får barn och nu en till i "vårt gäng"! Sist kom lilla F och hon har nu redan hunnit bli 7 månader så det var verkligen på tiden ;) Vi tjejer har fått barn med mellanrum från 4 veckor upp till 5 månader i snart 5 år nu!! Undrar just vem som blir nästa??

Nu ska jag gå och göra mig en latte som är mitt nya "mellis" när jag bantar...

Pinkmommey♥


Jag i mitt esse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0