Storkonsumenter

Jag måste bara fråga!

Varje dag gör vi av med hutlösa mängder med grejer... Tex:

* En rulle hushållspapper (och inte är jag ekonomisk eller miljömedveten då jag hatar sånt där brunt sträft papper och inte har nån plats för hela balar...Nu köper jag i och för sig miljömärkt vitt.)

* Vi slänger minst 2 påsar sopor om dagen!

* Vi diskar nästan 2 fullproppade stora diskmaskiner om dagen!

* Vi kör minst en tvätt om dagen.

Har ni det lika dant eller är vi konstiga? (Vi  är två vuxna och två små barn).

Nu tillbaks till diskmaskinen, rengöringen av kaffemaskinen, tvätten som ska hängas och pärlplattan som ska strykas - som jag gör på samma gång! ;)

Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0