Tacksam

Imorse när jag låg där i mörkret i sängen och inte kunde sova så kom jag på att jag ska se på mitt liv tvärtemot vad jag kanske gör ibland.

Så idag är jag tacksam för att jag kan hämta mina barn tidigt på dagis, jag kan vara hemma med sjuka barn utan att vabba, jag kan gå och träna på mitt på dagen om jag vill, jag kan lägga mig och ta en tupplur om jag känner mig trött, jag kan träffa mina vänner nästan när helst jag vill, jag slipper städa, tvätta och göra annt tråkigt på kvällen eller helgen då jag kan sköta det på vardagarna istället och mycket annat bra!

Om jag följer detta - eh....

Nu lunch, nej just det, nu Nutrilette...
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0