Om mig...

Senaste

Låt du hörde: You think yore cooler than me.

Film du såg: Up in the air.

Mat du åt: Pizza.

Kram: från min äldsta son.

Puss: Från min man. 

Känslan: Glad.

Resa: Sälen.

Glädje: Semester snart!

Dröm: För sjuk för att berätta...

Person du träffade: Massa arbetskamrater som gått förbi mig.

Personen du pratade i telefon med: Carro.

Personen du fick sms av: Malin.

Gången du åt 7-eleven korv: Tror inte jag ätit en sån äcklig...

Gången du var utomhus: Imorse på väg till jobbet.


Gången hela din familj åt middag tillsammans: Om det är min egna lilla familj så var det igårkväll och är det min STOOORA familj så var det i början av juni :)

Saken du köpte: Söta bebiskläder på lindex.

Allmänt

Ska bli skoj: Att åka ner till Skåne snart.

Ska inte bli skoj att: Att städa och fixa inför fotograferingen vi ska hemma i nästa vecka.

Sparar till: Sparar inte, spenderar bara...

Pålägg som gäller: Prickikorv :)

Önskar att jag var bättre på: Svara i telefon.

Dagens dryck: Vatten...

Vad saknar du: Ett hus.

Tre band/artister: salem Al Fakir, Red Gärdestad och Rod Stewart.

Vad har du gjort idag: Badat, åkt tunnelbana, jobbat.

Brukar du svära mycket: Alldeles för mycket, typ i varje mening, när jag inte är på jobbet ;)

Hur tidigt stiger du upp: 07.00 ungefär men ibland tidigare.

På helgerna: Samma tyvärr...

Vad ska du göra ikväll: Förhoppningsvis INGENTING! Grilla kanske?

Hur många timmar sover du per natt: ca 7 men med en hel del avbrott för att fixa med barnen...

Vem är snyggast i världen: Tjej - Heidi Klum, kille - Jude Law.

Vad är det för veckodag: Torsdag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det var en tung sommar... Men den bästa underbaraste tiden var veckan på landet på Hölö.

Favoritplagg i garderoben just nu: Alla mina sköna, svala sommarklänningar.

Längd: 161,5...

Vikt: Alldeles för mycket... Om vi säger så här; jag har gått upp ca 14 kg på 5 år... *gråt* 

Byter gärna garderob med: Nån med säker smak och en massa pengar ;)

Byxa eller kjol: Kjol.

Senast utlästa bok: Oj, kommer inte ihåg, hinner aldrig läsa nuför tiden... Föhoppningsvis kommer jag göra det nu på semestern.

Mitt hem kan beskrivas som: Ljust, vitt, stilrent, mysigt, välstädat.

Mig själv med tre ord (just nu): Glad, sjuk, rastlös.

Jag tränar: Aldrig...


Jag ville bli när jag var liten: Advokat och fotomodell, fniss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0