Sommarplaner

God morgon!

Igår efter jobbet hann jag inte mer än hem och byta om innan jag och F cyklade iväg och mötte våra vänner L, J, J och S på restaurangen Matkultur på Kungstensgatan.

Vi åt underbar sushi och drack en hel del rose. Vid 22-tiden cyklade vi hem igen och bytte av barnflickan och jag la mig ganska snabbt och sussade.

Idag är det min sista dag på jobbet innan semestern och det är en hel del att göra...

Ikväll ska F ut med grabbarna och jag och mina småkillar ska ha fredagsmys med en massa gott och bra tv :)

Imorgon bär det av till landet igen ett par dagar innan det är dag att åka tillbaks till stan igen för fixning inför fotografering och fotografering av vår lägenhet.

Sen blir vi hemma ett par daga då vi passar på att gå på Skansen och Grönan eller så åker vi till Kolmorden och lagom till nästa helg bär det av till min syrra i Dalarna.

Hoppas på att hinna med ett par dagar hos mamma veckan därpå innan flyttlasset går ner till Skåne och Torekov för ett par veckor.

Ha en underbar fredag!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0