Altanen får en uppfräshning!

Nu är altanen fixad för sommaren och fotograferingen nästa vecka - bilder kommer senare.

Nedan kan ni se lite av det vi köpte för att frächa till den:


Egentligen vill jag ha beiga dynor som innan för det ser mycket frächare ut men ack så mycket fläckar det blir på dem... Dessutom blir de helt förstörda på en gång om man råkar glömma dem ute i regnet en enda gång... Köpte grå då vi har likadana gråa liggdynor till sostolarna. Dock har jag inte snapparna framåt utan bakom stolen då jag inte gillar dem.

Lyxparasoll nyatoh_
Parasollet ser inte presis ut som detta utan det har teakstativ och stor teakfot men annars är det beige. Tänkte välja grått parasoll också för att matcha dynorna men det ser inte lika frächt ut och det ser lite väl mörkt ut på altanen då. Dock är det säkert super om det regna för det blir inga fläckar...


Fina korgar att ha leksaker, kuddar och annat i.


Jag har även köpt facklor (fast mina är i ofärgad bambu) som man tänder med hjälp av lampolja. det blir jättemysig stämmning på kvällen av det!


Sist men inte minst har vi köpt en högtryckstvätt som Freddan tvättat rent hela altanen, stengången, altanmöblerna samt terassväven med :)

En massa blommor är dessutom inköpta!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0