Ingen tid...

Jag har INTE slutat blogga även om det kan verka så...

Jag har bara fått ett nytt jobb som tar min tid mellan 07.00 och 18.00 och sedan så ska jag hinna med familjen, hemmet och allt annat viktigt fram tills jag stupar i säng...

Den lilla tid jag sen har över försöker jag hinna planera en möhippa, gå på massa husvisningar och träffa lite vänner så de inte glömmer mig...

Att både jag och lilla F också varit vrålsjuka mitt i allt underlättar liksom inte... Jag har haft feber men ändå jobbat... Men vad gör man...

Lagom till att både lilla F och jag båda blivit friska så vaknade jag inatt av att han grät som bara den... Han tog sig för öronen och hade så ont - förmodligen hans första öroninflammation...

F ska ta honom till barnsjukhuset Martina idag och kolla upp om det behövs penicillin...

Jag ska verkligen försöka bättra mig med bloggandet och jag tror att det blir mycket lättare när jag väl kommit in i mitt nya jobb och när jag dels inte kommer att vara så uppbokad på kvällarna - det är ju då jag kommer att hinna blogga nu. Som det ser ut nu så har jag arbetat i nästan två veckor och jag har varit uppbokad VARJE kväll så jag är mer död än levande.

Ska försöka skriva ett till inlägg ikväll och uppdatera er på den senaste tidens händelser.

Ha det bra!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0