Sommar!

Hello! Sitter på landet och har det alldeles, alldeles underbart!! Har inte alla bilder på datorn men en del och jag vill bara dela med mig av vår härliga vardag! Ska försöka hitta lite mer tid att blogga nästa vecka! Veckorna som har varit har varit kaotiska...

Nu ska jag ner på stranden med kidsen :)

Pinkmommey♥


Lilla F på lekparken vid bageriet med en nybakt bulle :)


Midsommarlunchen är över och många har lämnat borden för dansen runt stången!


Sommar i skärgården - inget slår det!


Mina finaste i båten :)


Lite snett på stranden!


Lunch på bryggan! Där även frukost, fika och middag intas såklart!


T och lilla F badar med sin grannar/dagiskompisar i sin lilla pool på altanen!


På sommaren får man kissa ute i det fria ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0