Dop i Storkyrkan!


Jag och mina fina små killar väntar på att dopet ska börja!


Mamma L, pappa D med lilla W i famnen, prästen, gudmor S och gudfar B.


Pojkarna fick komma fram så att de kunde titta på närmare håll :)


T tittar på alla fina grejer i taket.


Lilla D vars dop vi var på förra helgen i Lidingö kyrka och på Elfvika gård. Hans mamma A håller i honom.


Tyvärr var prästen en halvtimma försenad så vi tog killarna ut på en lite glasspaus så de inte skulle behöva sitta still i kyrkan för länge...


Hur fin familj har jag inte?!


T är lite orolig att vi ska missa dopet medans vi sitter och äter glass...


Vi var i en liten del av Storkyrkan längs till höger.


Talarstolen.


Kyrkan var ju helt nyrenoverad då det ska hållas prinsessbröllop där om ett par veckor.


Mycket statyer, kors, guld och målningar gör kyrkan pampig!!


Gänget!


W får vatten på sitt lilla huvud - hon skötte sig mycket bra!


Så söta!


Jag och fina F!


En sån fin liten familj!


Dagens huvudperson och mor.


Tuffing - lilla F!


Dopbarnet!


Mini kollar in omgivningarna på drinken!


Far och dotter när hela ståhejet var över.


Klänningen jag bar är en bekväm liten sak från Sonia Rykiel pour H&M i rosa och svart. Till den hade jag svarta klackar från Deitchman och en svart liten kavaj från Zara, samt en rosa väska från Gucci i Rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0