Grattis lilla F 2 år!

Idag fyller lilla F två år! Jag kan inte fatta att det var två år sedan han föddes!! Han är så stor nu men ändå mammas lilla bebis ;)

För ovanlighetens skull så hade jag inte förberett allt inför en födelsedag igår kväll och självklart så vaknade han först därför...

Det var bara för mig att stänga in mig i badrummet och göra tårta, slå in presenter och blåsa ballonger!

Jag vet inte om han förstår vad en födelsedag är men han verkar uppskatta tårta, glass och presenter i alla fall :)

Dagen till ära åkte de på utflykt på dagis - till fruktparken i Västberga! När de kom tillbaks till dagis så bjöd lilla F alla sina kompisar på glass!

Nu är vi hemma och fixar till kvällen då mormor, morfar och A, farmor och farfar och morbror + farbror med respektive kommer :) Grillat och tårta bjuds det på.

Ha en skön kväll!
Pinkmommey♥












Kommentarer
Postat av: carro

Grattis lilla Fred som nu är så stor!! HÄr är det rosa prinsess slott o ni har en röd bil som koja, perfekt! Hälsa Fred grattis, kram carro m flickorna

2010-05-04 @ 19:56:59
Postat av: Lina

STORT GRATTIS till lilla söta Fred fr oss oxå :) Tårtan såg riktigt mumsig ut och fina presenter. Hoppas ni haft en mysig kväll, kram kram

2010-05-04 @ 21:36:52
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0