iPhone!

Äntligen har jag köpt ny mobil!!

Jag köpte ju den senaste Samsung telefonen för förra hösten men redan sommaren efter så förstördes den när vi var på sjön... Tyvärr hade jag ingen försäkring så det var bara att kassera den och plocka fram min gamla hedliga Ericsson lur.

Den funkar ju super men är kanske inte så kul...

När sen F köpte ny iphone så fick jag hans gamla iphone men den höll bara ett par månader innan den la av... Han hade inte heller försäkring och det skulle kosta lika mycket att laga som att köpa ny...

Jag fick alltså gå tillbaks till min Ericsson då det var lång tid kvar på min bindningstid...

Nu har jag i alla fall varit och köpt en ny fin vit iPhone och kan leka igen! OCH denna gång har jag försäkring!

Ha en skön dag!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0