Jag har fått jobb!

Jag har fått jobb! Efter 8 månaders letande så är jag äntligen i hamn! Fan vad skönt!

Jag kan dock inte skriva några detaljer här då papprena skrivs på först på måndag men jag frågade om jag kunde fira i helgen och de sa att allt var klart och att jag självklart skulle göra det!

Jag kan i alla fall berätta att det är en heltidstjänst i närheten av Stureplan och att jag kommer att arbeta som receptionist/kontorschef.

Nu ska jag bara hitta en bra barnvakt som kan hämta kidsen 3 dagar i veckan så är allt klart!

Jag kommer att böra att arbeta där ca 1 dag i veckan under maj, sedan hela juni, ledig hela juli och sedan på heltid i augusti igen och framåt.

Nästa steg är alltså nu bara att hitta en lämplig villa ;)

Kram Pinkmommey♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Vanessa, vad roligt!



Kram

Jonna



2010-05-06 @ 15:05:29
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Härlig blogg du har! =) Jag har just nu tema "barnkläder" i min blogg med massor av tävlingar, recensioner, rabattkoder m.m. Titta gärna in! :) Tror du skulle gilla det. Kram kram

2010-05-06 @ 17:20:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

STORT GRATTIS vännen :) SÅ himla kul :) Låter perfa med att få ledigt hela juli oxå :) Kram kram

2010-05-06 @ 19:56:17
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0