Pedikyr och fina bryn!

Efter att vi lämnat pojkarna på dagis imorse så blev det ett par timmars plock innan det att mäklaren skulle komma.

Det blev ett mycket bra möte och han var trevlig, intresserad och gav ett proffsigt intryck! Dock bestämde vi oss för att vänta med försäljning till i höst, dels pga marknaden och dels på grund av att sommaren snart är här. Skönt tycker jag då vi hinner fixa i lägenheten, fota osv i god tid.

Efter att mäklaren gått så gick jag och F ner till cafét på hörnet och åt en god lunch i solen innan vi begav oss ut på husjakt till Saltsjö Duvnäs. Jag har aldrig varit där tidigare så det var kul att se ett nytt ställe och det var RIKTIGT mysigt! Kanske att vi går på en visning där till helgen?!

På vägen hem lämnade F av mig på Qvi Si där jag fick mina bryn plockade, fransarna färgade och fötterna silkeslena :) Jag passade även på att boka tid till vaxning av både ben, armhålor och bikinilinje till i början av juli!

När jag kom hem blev det riktig barnfamiljsmiddag och sen har kvällen varit lugn.

Imorgon ska jag bla fixa min cykel så att jag kan börja ta den till och från jobbet och på eftermiddagen ska vi på dop med efterföljande drink!

Sov gott mina söta bloggisar!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0