Tapetsera mera!

Om och när vi flyttar så har jag bestämt att jag vill tapetsera mera :) Här hemma är allt vitt, vitt, vitt, vilket är frächt men inte så mysigt...

När vi flyttade från vår förra lägenhet som var en vacker 1800-tals våning så var jag sååå trött på tapeter men nu börjar jag gilla det igen.

Häromdagen var vi på Fredells och då hade de flera snygga tapeter som jag föll för uppsatta på väggarna!!

Nu ska jag ta tag i lite tvätt innan det är dax för lunch och sen utflykt!

Pinkmommey♥


Hur söt är inte denna!? Körsbärsblommor och småfåglar - kanske på en vägg i ett sovrum eller en "walk in closet"?


Närbild.


Denna "patchwork-tapet" är bara så fin! Kanske bakom glas över bänken i ett kök?


En till underbar tapet! I ett flickrum, på en gästtoalett eller kanske i en snygg tvättstuga?


Närbild.


Har alltid älskar Voile-mönster! Så fint i ett sovrum eller kanske i en hall?


Så cool! Mycket mönster men igen kanske bakom glas i kök eller på en gästtoa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0