Vårt hem!

Då vi skulle ha besök av en mäklare idag så blev det en hel del extra plock och undanstädning. Jag passade på att ta lite bilder av vårt hem som jag tänkte dela med mig av till er.

Ha en skön kväll!
Pinkmomey♥



Vi har valt att ha STORT kök istället för kök och matsal. Mycket trevligare när man kan sitta och dricka vin medans andra lagar mat eller vara många som lagar mat tillsammans.


Avskalat och enkelt men jag ska försöka göra det lite mysigare med en STOR antik gammal matta. Just nu har vi bara ett par fårskinnsfällar på golvet.


Kaffe är viktig ;)






barnens rum och lilla F´s säng.


Leksaker i massor!


Ett bord att rita och lägga pussel vid.


Massa godnattsagor! I höjd så att barnen kan välja sin egen varje kväll :)


Vardagsrummet sett från köket.


Vardagsrummet går i vitt som allting annat med rosa inslag och tyget Teheran från Svenskt Tenn.


Från vardagsrummet tar man sig ut på altanen.


Tofflor från Marocko är perfekta att ha när man ska gå in och ut på altanen.




Mitt och F´s sovrum går i grått.


Tvgalna familjen har en tv i varje rum...




Min garderob! Fredrik har en likadan och så har vi dessutom 4 vanliga garderober i varje sovrum + en jättestor i hallen.


Badrum med badkar för mig och barnen.


Och dusch för F.


Tvättmaskin och torktumlare är ett måste när man ha om man har barn!!


Bordet ute där vi intar många av våra måltider!


Här solar jag när jag har tid :)


I Sverige behöver man extra värme på kvällen.


Lite lavendel och tomater som jag satt som håller på att komma upp :)




Perfekt för lilla F när han somnat i vagnen när vi är ute och går - då kan han sova vidare på altanen. Här brukar barnen också bada i sin lilla pool och åka på sina små bilar och motorcyklar.


Det är väldigt grönt utanför med både gräsmatta, buskar och träd. I hörnan ser ni att vi har en grind där jag går ut varje morgon och lämnar barnen på dagiset som ligger precis bredvid.



Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder & fint hem :) Kram

2010-05-28 @ 20:12:58
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh så fint ni har det! :)



Vi har väldigt lik inredningsstil!



Kram på dig! Fika nån dag? Ring mig <3

2010-05-30 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0