Vid brasan på Valborg!

Som jag skrev tidigare är jag sämst på att komma ihåg kameran när vi ska göra något kul och så även på Valborg... Jag hade med kameran till våra goda vänner men glömde kvar den hemma hos dem när vi gick till brasan... Därav de urusla bilderna med F´s iphone som ju inte har någon blixt som alla andra mobiler nu för tiden...

Tjing!
Pinkmommey♥


Jag och mina fina pojkar tittar på den STOOORA spännande brasan!


H visar killarna hur varmt det är om man ställer sig nära.


T sitter med lillebror i dubbelvagnen under regnskyddet och kikar fram :)


Måste varit hur skönt som helst att ha sittplats på första parkett, skydd från det irriterande regnet och värmen från brasan och sen bara slumrat in som barnen gjorde.


Elden som ser pyttis ut på detta kort... Det gick snabbt! Vi kom vid 21 när de höll på att tända på och strax efter klockan 22 tror jag att den hade brunnit ner!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder :) Mysigt ni verkar haft det :)

2010-05-08 @ 22:12:43
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0