Blink, blink

Igår var det meningen att jag skulle gå och sätta på fasta lösögonfransar men så blev det icke då min hudvårdstepapeft avrådde mig... Hon sa dels att det bara höll sig riktigt snyggt i kanske 14 dagar sen började de trill av och då ville man sätta på nya och dels att jag bara fick sova på rygg och inte klia mig i ögonen.

Sedan så tar det tid och det är dyrt och det är svårt när man är en heltidsarbetande tvåbarnsmamma mitt uppe i en renovering så jag valde att skjuta på det tills i vår och istället parmanenta och färga fransarna! Der blev ett jättebra resultat och nu behöver jag knappt sminka mig alls då jag även passade på att noppra och färga brynen!

Dels så är det ju så jobbigt att behöva måla sig varje morgon och dels så känner jag att min maskara och fransböjare inte räcker längre för att få mina ögon att se pigga ut. Jag brukar färga mina fransar men det hjälper inte då de ändå inte syns då de inte är uppböjda. Qvi si kan jag verkligen rekomendera, gå gärna in på deras hemsida och titta på alla deras underbara behandlingar: http://www.qvisi.se/mainframe.html

Tyvärr har jag ingen före och efterbild men jag kan i alla fall lägga in en efterbil när jag kommer hem :)

Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0