Hjärtat i halsgropen

Herre gud vilken stressig dag!!

Allt började med att det luktade rök när jag kom till jobbet... Och i och med att det är mindre än en vecka sedan det faktiskt brann här så var det bara att ta tag i detta på allvar.

Efter telefonsamtal, genomgång av kontoret osv så kom vi fram till...inget alls! Fastighetssköteran trodde att det kom utifrån och att någonstans las det asfalt... ja, ja inget att göra..

Sen fortsatte dan självklart likadant med att jag glömde bort att boka en viktig lunch, en beställning på massa andra viktiga saker hade jag glömt som jag blev sittande med osv...

Det är inte förens just nu jag har börjat kunna andas lite...

Helst av allt skulle jag bara vilja hem och slänga mig i sängen men det går självklart inte då vi dels har en liten kille hemma hos oss på besök och dels så måste jag åka förbi Shurgard och köpa flyttkartonger och börja packa ikväll...

Det är inte så många kvällar kvar nu och vi ska dels hinna packa hela vårt bohag samt måla barnens båda rum i nya huset, alla köksluckor och två våningsängar på 120 cm...

Har självfallet hunnit shoppa lite idag också - två par vinter överdrags byxor till T. Tänk att det säkert går åt en 500:- varje dag på sånna grejer...

Nu ska jag gå och göra dagens post! Vi hörs!

Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0