Inställda planer

Idag var det meningen att jag skulle haft aw med jobbet och efterföljande utgång samt mött upp mina underbara vänner därefter men jag måste tyvärr ställa in allt...

Det är knappt 10 dagar kvar tills flyttlasset går och det är verkligen en massa kvar att göra som vi ska hinna med mellan två heltidsjobb, två barn och hem...

Vi har bla ett helt rum kvar att måla, alla köksluckor behöver sig en omgång till och sedan ska de tillbaks på plats och dessutom skruvas i alla knoppar och handtag. Sedan ska vi även skruva ihop båda våningsängarna, slipa den ena och måla båda två samt skruva ihop hatthylla, skohylla, hallbänk, skrivbord och bokhyllor...

Att sedan packa ett 50-tal lådor ovanpå det är ju lite tungt. Jag har i och för sig redan packat 30 stycken så jag tror bara jag packar 30 till och sen får flyttkillarna ta tag i köket...

Vi måste även hinna till Ikea och köpa garderobsinredning som både behövs till walkin-closeten och alla garderober i sovrummen.

Vet inte hur mycket vi hinner i helgen då jag inte fixat barnvakt och det inte är helt lätt arr måla och skruva ihop grejer med två barn rännande runt fötterna...

Ikväll blir det allatså Idol som vanligt och tidigt isäng men det är mysigt med för då får jag vara med mina pojkar! ♥

Pinkmommey♥


En av mina killar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0