Julkalender

Jag håller på för fullt med barnens julkalendrar. Som vanligt blir det Radio & tv´s, varsin chokladkalender och sina julklappskalendrar.

Förra året blev det ingen julklappskalender då lilla F var så liten så det var svårt att hitta på klappar till honom men i år får båda två varsin :)

Den ena är små julstrumpor med siffran 1-24 på och den andra kommer från barnens farmor så den vet jag inte hur den ser ut än?

Jag har i alla fall köpt, julchoklad, tablettask, badskum, pepparkaksformar, ballonger, serietidningar, pärlplattor mm att fylla dem med.

Jag vill inte ha en massa skit som bara blir liggande sedan utan det måste vara nått man kan ha användning av! Har ni några förslag? Jag skulle bli jätteglad för lite hjälp! Hittills kan jag väll fylla ungefär hälften.

Pinkmommey♥



Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vad kul med en sån....de ska O med få när han blir större... ;) Lite förslag kanske strumpor el kallingar m roliga motiv, cd-skiva, dvd, nån liten tomte att pynta med innan jul, liten bok, hm jag e ju så dålig på vad en 2 & 5 åring leker med? Nästa år får du ge mig förslag ;) Krya på dig, massa kramar

2010-11-22 @ 19:51:25
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0