Nytt från Ikea

Ville ha snygga galgar egentligen men de är dock inge bra så det fick bli dessa... Till kidsen alltså.

 

Sänglådor av mindre modell att ha under killarnas sängar för tex lega, tågbanan, bilar mm. Super att man kan vika upp halva locket och att den är genomskinlig på framsidan så man ser vad den innehåller!

 

Förvaring till F´s walkincloset - inte heller snygg men ack så praktisk... Det blir 36 lådor och 4 stänger mm, det ska väll räcka till hans kläder...

 

Brandvarnare och brandfilt är ju ett måste nu när vi har hus! Brandsläckare har jag ju redan köpt i rostfritt.

 

Vet inte vad jag ska ha att hänga upp drapperiet i hallen med så jag tänkte prova med denna?!

 

Nya fräscha täcken då vi har ännu fler sängar nu.

 

Denna ska stå bredvid tvättpelaren men jag ska hänga ett litet drapperi framför i linne och så ska jag köpa fina förvaringslådor att ha på hyllan samt en liten radio och annat bra.

 

Denna skall sitta bredvid tvättpelaren i tvättstugan fast med kran såklart :)

 

Lampor att ha ovanför Billy bokhyllorna som vi ska bygga in...

 

Nya tallrikar 12 av varje storlek i liknande utséende som de vi har idag för att jag gillar dem så mycket. Våra gamla kommer dock att kastas då kanterna är så naggade...

 

Ännu fler av de dricksglasen vi har så att resten kan slängas och vi kan ha samma sort fast en massa!

 

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0