Sedan sist

Oj, det har gått flera dagar sedan jag bloggade sist - jag ber så mycket om ursäkt för det kära bloggisar!

Jag har haft fullt upp hela helgen i huset men fick hjälp av sötaste, mest hjälpsamma, duktigaste H och F! De kom och hängde med oss hela lördagen och söndagen och till på köpet kom även H ut och gjorde klart det sista igårkväll med F!

Istället för att jag och F skulle fått vara i huset varje kväll i MINST en veckas tid så har vi nu klarat av all målning på en helg tack vare dem!!

Båda barnens rum är spacklade, slipade och målade samt vardagsrummet och köket. Dessutom har vi målat alla 24 luckor och lådfronter 4 lager var och alla snickerier. Nu är det bara tv-rummet på nedre plan kvar men där står det så mycket skräp så vi kan inte börja med det ännu.

Under tiden vi var i huset så passade snälla mormor, farmor och farfar kidsen och hittadfe på en massa roliga saker.

Utöver målning så har bara helgen bjudit på en skön fredag med Idol och massa gott och en lördag med underbara "Så mycket bättre" och ännu mera gott.

På söndagen firades dock fina pappa F med skönsång, paket och pussar och sedan på kvällen så blev det farsdagmiddag hos svärföräldrarna och firande av farfar, pappa och farbror! Sjukt god älggryta och cheesecake bjöds det bland annat på!

tyvärr har jag inga nya bilder på huset här på jobbet för de ligger i kameran där hemma men jag lovar att lägga upp dem och visa lite senare!

Nu är det snart dax för lunch!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0