Skitmorgon och natt ...

Jag är så trött så att jag håller på att stupa men än är det ett par timmar kvar på jobbet...

Vaknade vid 3-tiden i natt av Theo som drömde en mardröm och kunde sen inte somna om... Låg bara och tänkte på allt som måste göras, beställas och fixas...

Efter att jag hade legat en halvtimma och vridit och vänt på mig så tog jag fram spikmattan och la mig på den - jag brukar alltid somna utav det!

Men nej, tankarna fortsatte att mala så efter ytterligare en halvtimma var det bara att gå upp, hämta blocket och skriva ner allt.

Tex: Hur ska F´s mormor kunna gå i trappen upp till huset i jul, Är det bättre med en tv-bänk i plåt än trä till soffan i tv-rummet på nedre plan, Glöm inte lägga fram offerter till F, beställa sofföverdrag, Räkna ihop barnflicketimmar, Beställa Blossa glögg, Ta bort eluttag bakom Billy bokhylla, ja jag kan fortsätta hur länge som helst... Jag är knäpp som ni märker!
Jag skulle behöva en liten ventil och tömma skallen varje kväll.

Efter ett tag så kom lilla F upp och då la jag mig för att försöka sova igen och somnade runt 05.30 innan klockan ringde vid 7-tiden igen...

Sedan fortsatte morgonen i samma anda med att F hade glömt att berätta för mig att han inte kunde fixa med barnen på morgonen utan att det var jag som skulle göra det... Till på köpet hade barnen heldagsutflykt och vi hade INGEN mat hemma... Inte ens makaroner så det var bara för mig att ställa mig och grädda vofflor och det när jag redan var sen till jobbet.

Att sedan lilla F trillade ner från köksbordet (fråga mig inte vad han gjorde där) och att allt avslutades i ett slagsmål gjorde inte morgonen bättre...

Nu är allt mycket lugnare men jaj är som sagt sååå trött! Jag hänger, ögonen rinner och jag är allmänt snygg...

Nog med denna självömkan! Om ett par timmar ska jag träffa min (förhoppningsvis gladare) underbara familj på Mc Donalds efter Buskul som vanligt! Lugn kväll ikväll!

Hej på ett tag fina bloggisar - Pinkmommey♥


Trött mamma, flickvän, kollega....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0