Aj!

Aj, aj, aj vad jag har ont i nacken... Fick typ nackspärr för en vecka sen som försvann så gott som samma dag men ´sedan har jag varit stel och haft så ont i nacken och ryggen...

Alldeles nyss beställde jag i alla fall en tid för terapeutisk massage hos Axelssons spa imorgon!! Skönt att jag kunde få tiden så fort! Hjälper inte det så måste jag gå till min kiropraktor Therese men jag drar mig alltid lite för det. Jag vet att det hjälper men det är lite läskigt också...

vet inte om nacken beror på dålig säng, dåliga kuddar, många slingrande barn i sängen eller dålig arbetsställning - förmodligen en blandning av alla tre.

Idag ska jag annars bara stanna hos min juvelerare på vägen hem och hämta min förlovningsring som har varit inne för lagning. Jag upptäkte härom dagen att stenen satt löst!! Tydligen hade jag slagit i den så många gånger att den blivit lite lös men det var lätt ordnat. På samma gång får jag ringen putsad så det är bra!

Sista stoppet blir sen på tobaksaffären och som vanligt hämta ut ett paket från H&M ;)

Ha det fint!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0