Första snön!

Tänk igår var det en strålande vacker höstdag med massa vackra färger och sol och idag är det full vinte - vilka tvära kast!

Jag älskar i och för sig vinter och snö och blir alltid lika barnsligt glad när första snön kommer!

Dock får det gärna vara snöfritt ett par veckor till om det ska bli som förra vintern för då kommer vi få så det räcker sen!

Här kommer ett par bilder från idag och igår. dels är de tagna med min Iphone och i både motljus och mörker men ni får ett humm om i alla fall hur det är.

Pinkmommey♥


Ser både dogad och arg ut i motljuset igår...

Härliga höstfärger!

Glad!

Gärdet var snötäckt på ett par minuter tidigt imorse!

Ännu en bild jag ser arg ut på... Snön åker rakt in i mina ögon så jag måste kisa...

Fösta snön 2010-10-21!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0