Beauty

Herregud vad jag har gjort av med pengar på skönhet på det senaste... Allt tar ju alltid slut på en gång så bara de senaste två veckorna har jag varit tvungen att köpa ny parfym, ansiktscreme, ögoncreme, foundation, puder, rouge, maskara, primer och en hel del annat...

Nedan kan ni se lite av de grejerna jag använder:



Har prövat massor av maskaror i alla prisklasser men det är bara denna som funkar riktigt bra på mig.

Denna parfym doftar underbart men tyvärr försvinner doften från mig direkt så det blir inget omköp...


Denna använder jag och den gör att min hud blir mycket jämnare men ändå inte helt täckt! Dessutom innehåller den solskyddsfaktor och håller luftföroreningar borta från min hud.

Då jag har sååå torr och känslig hy så är denna kräm perfekt för mig!


Min ögoncreme varkel luktar eller känns fantastiskt men den är fantastiskt och vinner som oftast omröstningar i bäst-i-täst prover.

Då jag var gravid fick jag en del pigmentfläckar så jag använder detta serum. Jag har använt en hel del bra serum men tänkte köra detta igen så jag håller mig till samma serie.


Denna använder jag bara ibland när jag har lite med rödflammig hy - vilket är väldigt sällan nu när jag börjat sköta min hy lite bättre :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0