Tillträdesdag!

Hej!

det har varit fullt upp hela helgen så jag har inte haft en sekund att blogga...
Skrev dock ett lååångt inlägg i fredags som delvis försvann och blev då så arg och trött att jag inte orkade skriva om det...

Nedan kan ni se en del av inlägget och ett nytt slut ;) Skriver mer om helgen i nästa inlägg.

Ha det bra!
Pinkmommey♥
__________________________________________________________________
29/10-10
God morning sunshines!

Idag är det tillträdesdag på riktigt! Vi har ju haft nycklarna sedan i onsdags men bara fått vara där för mätning och planering mm.

Idag kan vi börja "vara" i huset, ta dit saker och på måndag börja rennovera :)

I helgen kommer även lite vänner och kollar in huset och det ska bli kul!! Många har frågat efter bilder på huset men ärligt talat är huset så fult just nu att jag inte har lust att visa upp det, hi, hi.

Nej, istället kommer det komma före och efterbilder senare och säkert en hel del bilder under rennoveringsprocessen.

Idag jobbar jag hela dagen och ikväll ska det bara fredagsmysas med familjen då vi stressar så i veckorna pga av jobb och rennovering. F ska däremot åka tillmäklaren och skriva på pappren, ta emot alla nycklar och sen ska han till huset och ta emot lite möbelleveranser som kommer under dagen.

Det ska verkligen bli så skönt att kunna åka till huset med alla saker vi har köpt - det ser ut som ett lager hemma hos oss nu och det är omöjligt att hålla städat och då blir ju jag sååå nervös ;)
Dock kommer vi väll inte att kunna ha så mycket i huset då det ska rennoveras och det kommer att damma och vara i vägen för alla flyttgubbar...

Resten av texten borta och det var mycket kan jag säga... Kommer dock inte ihåg vad jag skrev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0