VAB

I förrgår var min stora son T på 5-årskontroll på bvc, det var sista gången innan sjuksyster tar över :(

Han klarade sig galant som alltid och fick även en spruta nr 2 som han fick första gången han var 1 år. Självfallet reagerade han på denna och fick superhög feber på natten så jag stannade hemma med honom igår.

Det hände ändå en del då det både var leverans på torktumlare och staket samt att köparna till vår lägenhet ville komma förbi och göra en mätning.

På eftermiddagen kom en av mina bästa väninnor och hennes små döttrar och hämtade T och tog med sig honom hem till Bromma. C är T´s gudmor och hennes lilla dotter och T har varit vänner sedan de föddes! T sov över och idag igen lämnade C honom på dagis.

C är verkligen supermamman och superfrun! Hon har tre små barn, ett stort hus, pluggar och har världens mest sociala liv!!

På fredag ska vi hem till dem igen men denna gången är det föräldrar utan barn och det ska bli sååå mysigt och kul! Alla mina närmsta vänner med respektive ska komma!!

Lördagen går väll som vanligt åt till shopping åt nya huset och söndagen tänkte jag att vi skulle spendera på ett lekland för kidsens skull!

//Pinkmommey♥


Finaste T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0