Feber

Usch, jag kan inte sova... Har värsta febern igen och sprängande huvudvärk! Öronen och halsen har jag också jätteont i.

Trodde jag var frisk men antingen var det för tidigt att slita ut sig med allt bärande, trädgårdsarbete och joggning eller så är det så att jag blivit smittad av lilla F som varit sjuk under påsken? Jag trodde ju att det var jag som smittat honom men han kanske hade en annan förkylning från dagis som jag fick?

Jag knaprar i alla fall piller och dricker mycket vatten och imorgon får Freddan köpa Esperitox och så ska jag prova hans utländska tabletter kanske.

Vi hörs imorgon igen.
Pinkmommey♥



Mitt lilla påskris i nya mjölkannan från Ikea och med gammelrosa fjädrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0