Lååångfredag

Vilken underbar och härlig långfredag vi har! Utöver lite bråk mellan killarna så har dagen varit supermysig!
F kom hem från jakten redan inatt och imorse åkte han iväg igen för att stycka vildsvinet. När han var borta passade jag och barnen på att baka lite muffins och sen blev det film och Wii.
Strax innan F kom hem igen tog pojkarna sina sparkcyklar och vi begav oss ut på gatan för att plocka blommor! Vitsippor och skilla blev det :)
Sedan blev det ett par timmars lek i trädgården då jag och F passade på att fixa studsmattan en gång för alla!
Nu har hela familjen sovit nån timma och killarna är på väg ut genom dörren för att köpa pizza - mums! Jag orkar verkligen inte laga mat idag så snart blir det pizza och ett glas rosé på balkongen.
Jag är väll sist av alla men ikväll ska jag kolla in Social Network. Jag hyrde den en gång precis när den kom ut men jag han som vanligt aldrig att se den då...
Ha en underbar kväll kära bloggisar!
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0