Vila, vad är det ?

Hej finingar!

Har ni haft en bra helg i solskenet? Själv har jag slitit som en galning men jag mår ju bra av att städa och rensa så det har bara varit skönt!

Fredagkvällen gick till att tvätta och vika tvätt samt en mysig middag där alla familjemedlemmar fick välja just sin älsklingsmat till middag.

På lördagen blev det städning för min del medans F var ute i trädgården och fixade med de små. På eftermiddagen var det kalas hos småkillarnas gamla dagiskompisar!
Det var så härligt att se hur båda två blev helt galna av lycka att träffa sina föredetta dagiskamrater :)

Väl hemma igen så kom barnens farmor och farfar förbi och passade de små medans F och jag började gå igenom garaget. Sedan vi flyttade in i december har vi fyllt vårat stora tvåbilsgarage till bredden och det fanns inte ens plats för en cykel än mindre än bil därinne.

Vi hann kanske 10 % innan det var dax för smarrig grillmiddag. På söndagen fortsatte vi redan vid 9-tiden på morgonen och var inte klara förens runt 19 på kvällen med endast paus för lunch och köp av trädgårdsslang...

Lite stela och trötta blev det sedan dax för middag men jag orkade inte lyfta ett finger så det fick bli burgare från Prestogrillen ;)

Nu ska jag iväg på lunch med min gamla mammagrupp - mysigt!

Ha en härlig dag i vårvärmen!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej och tack för en supertrevlig lunch idag! Vilken jättefin blogg du har!



Hittade lite info om skolproblemet. Det finns tydligen en garanti på att man inte ska bli placerad längre bort från sitt hem än 2 km.



Hör av mig om jag hittar något mer. Lycka till med allt och hoppas att vi ses på måndag!



Kram, Anneli



http://www.dn.se/debatt/stockholmsdebatt/-stockholms-nya-skolval-maste-rivas-upp

2011-04-18 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0