Vild karusell i fastighetsvärlden!

Jaha då var det dags igen....

Måndagen började med ett mycket tråkigt mail i inkorgen om att marknaden ser dyster ut och att vi måste göra besparingar... Jag fick ont i magen då detta inte är första gången jag är med om detta...

Och oj vad det började tisslas och tasslas i korridorerna.

Igår kom så då fortsättningen och tio tjänster var tvungna att avsättas :( Som TUR är så var jag inte en av dem!! Jag hade bara inte orkat en gång till...

Nu är det låg stämning på kontoret och jag känner så med de som får gå... I juletider och allt!

Annars är det julklappsshopping som står på schemat och det är det luncherna går till ;)

Ha en fin dag!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0