Mitt i veckan

Ush, jag har kommit lite i en svcka på jobbet känner jag... Allt för att jag känner mig orättvist behandlad av en viss person så jag kanske helt enkelt måste gå och prata med peronen i fråga så att jag kan släppa detta? Dock känns ju det sååå jobbigt...

Igår efter jobbet mötte jag upp mina barn hos våra föredetta grannar och tillika dagispolare där barnen varit efter dagis och lekt.

F hämtade oss och skjutsade oss hem men var sedan tvungen att åka på en gång då en nära släkting blivit mycket sjuk...

Idag har jag inget planerat så bara hemma och fixa i huset lite och ha en skön tv-kväll! Kanske en bastu på det också?

Vi hörs!
Pinkmommey♥


Lilla F och hans söta vän I i rött från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0