Sigtuna

I helgen var vi hela familjen hos mamma! Det är ju dags för henne att åka på sin årliga långsemester till Thailand snart... Vi spenderade lördagen på isen bland annat. F åkte skriskor och meningen var att kidsen också skulle gjort det men vi glömde T´s och lilla F´s var för små... Snacka om misslyckat! Men istället tog vi en härlig prommenad på isen och fortsatte genom Sigtuna och slutade med ett stopp på Chokolat! Pain a chokolat och lattes :)

Sedan bar det av hem till mamma för brasa, middag och Melodifestivalen.

På söndagen var jag på kalas med T som var det mest galna kalas jag varit med om... 18 småkillar på 5 år, två alldeles för mesiga föräldrar som försökte hålla i kalaset, alldeles för många uppstyrda lekar som spårade ur istället för fri lek, en unge som kräktes, en annan som slog i huvudet, störtblödde och fick åka till akuten och en tredje som grät hela kalaset...

På kvällen hade vi det i alla fall trevligt då min pappa, hans fru och min lillasyster kom till oss på middag! Första gången de var hos oss sedan vi blev helt klara med huset :) Och förhoppningsvis blev jag av med alla flyttlådor till dem!

Sov gott finingar!
Pinkmommey♥


Lilla F!


Mamma.


T och F


En liten bit av Sigtuna i vinterskrud!


Lilla F på F´s axlar. Han sitter där bara för bilden.


Snorjärs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0