Till salu!

Vår ena soffa är till salu!

Nu när vi flyttat får vi inte plats med båda... Jag vill egentligen inte sälja då jag gillar den så mycket men vi har ingen stans att förvara den.

Jag vet att jag kommer att ånga mig då den har slutat tillverkas och det inte går att få tag på en ny men som sagt - jag har inget val.

Soffan heter Göteborg och kommer från Ikea och är ca 5 år gammal. Tyget är vitt och den har 4 stora kuddar samt 4 små. Trots att vi är en barnfamilj är den super då tyget är avtagbart och man då bara kan slänga in dem i tvättmaskinen med lite klorin :)

Den är mycket bekväm och super att ha som extrasäng då den är 120 cm djup! Längden är 220 cm och den kostade 10.000:- som ny.

Vill man ha nya överdrag finns de att beställa i många färger, mönster och material på
www.bemz.com

Nedan kan ni se bilder på soffan. Kuddarna i färg ingår inte i köpet.

Är du intresserad så kontakta mig i komentarsfältet.

Vänliga hälsningar
Pinkmommey♥





Göteborg 3 seater sofa Soft White Panama Cotton

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej !



Jag är intresserad av att köpa eran soffa.

2000:- kan jag tänka mig att betala.



/Mvh

2011-03-01 @ 10:04:30
Postat av: Pinkmommey

Hej Linda!



Vad kul! Jag väntar dock på svar från en annan tjej men om hon inte väljer att köpa den så mailar jag dig på en gång.



Ha det bra!

Pinkmommey/Vanessa

2011-03-01 @ 11:30:42
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0