Bloggen 2 år !

Idag för exakt två år sedan skrev jag mitt allra första inlägg i bloggen. Tänk att jag hållit på med detta i två år!

Jag tycker att det är super då jag har bloggen dels som en dagbok och dels så att mina småkillar kan kolla runt i den om de vill när de blir större! Kul med både minnen och bilder som för alltid kommer finnas kvar!

Några gånger har jag fått "blogg-torka" och haft små uppehåll men det har varit högst i ett par veckor och 980 inlägg har det hunnit bli! Och då är inte jag nån som skriver massa småinlägg från iPhonen på stan när jag ser en snygg jacka eller sitter på café med ditten eller datten utan jag gillar ganska låna informativa inlägg - gärna med mycket bilder :)

Man har kunnat läsa om mig både när jag varit nere, glad, ledsen, som trött småbarnsmamma, partysugen, slutarbetad heltidsarbetande, renoveringsfreak, arbetslös och mycket annat och det är precis så jag vill ha det! Utan att fläka ut hela mitt privatliv så vill jag dela med mig så mycket som det går av mitt liv.

Jag älskar själv att läsa om andra människors vardagsliv och jag fastnar ganska ofta i olika bloggar och blir lite beroende av dem - jag har minst ett 20-tal bloggar jag besöker dagligen, flera av dem ett par gånger om dagen, hi, hi.

Har länge tänkt att jag ska ha nån tävling men det blir aldrig av men nu lagom till 2-årsdagen så är det kanske dax? Vi får se!

Är det någon som undrar över något eller vill se en bild på något speciellt är det bara skriva en liten rad om det i kommentarsfältet så ska jag göra vad jag kan :)

Ha en skön sista januari - nu går vi mot varmare och ljusare tider!!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0